Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Så här ser jag ut

Av Per Eriksson - 14 november 2009 20:07

   .......vad ska man säga...Tungan ute

 
 
lyckans smed

lyckans smed

14 november 2009 20:23

lycka till dig...

http://www.lyckosmide.se

 
S

S

16 november 2009 22:39

Min ex-man och pappan till mina två flickor tog livet av sig i somras pga missbruk. Har skrivit en hel del om det också....
Du kanske kan lära mig hur man länkar till AA osv som jag ser att du gjort på din blogg? Om du har lust....
Kram Maskrosflickan.

http://maskrosflickan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Per

12 december 2009 20:03

Kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde men om du lusjar lite kommer du snart på det.. Lycka till vännen

 
Ingen bild

bottans

2 januari 2010 19:34

Tjena brorsan! kollar till dig lite... lika snygg som vanligt ha ha
lycka till med ditt arbete... du är rätt man för detta

vi ses snart
kram Ola

 
Ingen bild

Pling

2 januari 2010 19:40

Tjingeling grabben!
Passar på att skicka ett litet försynt "hej" eftersom jag bara hört min make berätta om dig.
Så "hej-hej" på dig och all lycka i ditt arbete. Tycks mig som att det är rätt man på rätt plats. ;-)
Ciao!
Fru O. Eriksson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per Eriksson - 12 december 2009 20:10

   Ja det var ett tag sedan jag skrev.. Det har varit rätt mycket för mig sista tiden men jag ska skärpa till mig och skriva varje dag nu..- Har påbörjat min behandling äntligen och arbetet med att starta upp KRIS i Kungsbacka pågår alltjämt. Har...

Av Per Eriksson - 14 november 2009 18:58

Börjar så smått förstå att mitt förhållande med min fd sambo inte kommer att kunna repareras. Det har gått för långt. Jag gjorde för mycket skada i mitt missbuk och hon är alldeles för sårad för att kunna hitta tillbaka till kärleken igen.   Bl...

Av Per Eriksson - 13 november 2009 16:09

Dag 1..   Var hos min fd sambo och bad om ursäkt för mit vredesutbrott igår. Var så jävla sugen på sprit men fattade inte det utan la ut min frustration och längtan till Anette  på henne. Fasen jag vill ju laga vårat sarjade förhållande men d...

Av Per Eriksson - 13 november 2009 14:15

Det finns flera sätt.   AA ( anonyma alkoholster ) eller NA ( anonyma narkomaner) " narkotic anonymus"  Det är så kallade självhjälpsgrupper. ( se länkar )   Det finns också en idèll kamratförening " KRIS " ( kriminellas revanch i samhell...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Missbruk och död eller en hållbar förändring

kriminell och inlåsning eller en hållbar förä


Ovido - Quiz & Flashcards