Direktlänk till inlägg 12 december 2009

12 december 2009

Av Per Eriksson - 12 december 2009 20:10

   Ja det var ett tag sedan jag skrev.. Det har varit rätt mycket för mig sista tiden men jag ska skärpa till mig och skriva varje dag nu..-

Har påbörjat min behandling äntligen och arbetet med att starta upp KRIS i Kungsbacka pågår alltjämt.

Har snart gått färdigt basic utbildningen på Kris i Göteborg och har bokat möte med Kungsbacka kommun den 13 januari då vi ska ansöka om en lokal och även föreningsbidrag.

Jag är forfarande nykter och drogfri.. 2 månader blev det den 10 december.. En dag i taget.

Har varit enormt ledsen på sista tiden och gråtit en hel del.. nästan varje dag faktiskt.

Mycket sorg som kommer upp till ytan och separationen med anette är oåterkallig. Lika bra det.

Saknar kärlek i mitt liv bara men det gjorde jag även under mitt förhållande med Anette. Det var inte bra mellan oss på ett par år .

Var på ett AA-möte idag och var less på hela skiten men nu på kvällen känns det mycket bättre.. Goda vänner som bryr sig ringer och frågar hur jag mår.. Tackar alla högre makter för den vänskapen.


Ta det nu lugnt där ute och låt kärleken växa i er alla.

Älskar er. Kramar Per

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per Eriksson - 14 november 2009 20:07


   .......vad ska man säga...

Av Per Eriksson - 14 november 2009 18:58

Börjar så smått förstå att mitt förhållande med min fd sambo inte kommer att kunna repareras. Det har gått för långt. Jag gjorde för mycket skada i mitt missbuk och hon är alldeles för sårad för att kunna hitta tillbaka till kärleken igen.   Bl...

Av Per Eriksson - 13 november 2009 16:09

Dag 1..   Var hos min fd sambo och bad om ursäkt för mit vredesutbrott igår. Var så jävla sugen på sprit men fattade inte det utan la ut min frustration och längtan till Anette  på henne. Fasen jag vill ju laga vårat sarjade förhållande men d...

Av Per Eriksson - 13 november 2009 14:15

Det finns flera sätt.   AA ( anonyma alkoholster ) eller NA ( anonyma narkomaner) " narkotic anonymus"  Det är så kallade självhjälpsgrupper. ( se länkar )   Det finns också en idèll kamratförening " KRIS " ( kriminellas revanch i samhell...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Missbruk och död eller en hållbar förändring

kriminell och inlåsning eller en hållbar förä


Ovido - Quiz & Flashcards